loading...
میزبان دوستان
معین بازدید : 9 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

مستند آسیب شناسی مداحی

 

در مستندی که امروز برای شما عزیزان تدارک دیده ایم می خواهیم به بحث آسیب شناسی مداحی بپردازیم.امروزه دیگر به مانند قدیم عزاداری ها برگزار نمی شود و بسیاری از آیین قدیم به فراموشی سپرده شده و رسم و آیین های جدید جایگزین ان شده اند.اما این رسوم جدید به نوعی باعث به ابتذال کشیدن مراسم عزاداری شده و منتقدان زیادی نیز دارد.مثلا مواردی همچون برهنگی در مجالس سینه زنی و خود رزنی و قمه زنی و آسیب رساندن به خود همچنین استفاده از آلات موسیقی در این مجالس و یا استفاده مداحان از موسیقی های غربی و مبتذل و همچنین کفر گویی و استفاده از اشعار نا مناسب در توصیف ائمه همه و همه باعث شده اند تا دیگر شاهد ان مراسم های عرفانی قدیم نباشیم و به نوعی گویی فرهنگ ابتذال در این مجالس هم توانسته رخنه نماید.

مستند آسیب شناسی مداحی

مستند آسیب شناسی مداحی یکی از معدود اثر هایی است که در این باره به بحث و گفتگو وریشه یابی می پردازد. در این مستند به دنبال راه هایی برای آفت زدایی از مراسم عزاداری هستیم .فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم آورده است و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

با دیدن این مستند شاید شما هم به فکر فرو روید و از خود بپرسید که چرا و چگونه به این جا رسیده ایم که در مراسم عزاداری  بزرگ مرد عاشورا نیز حرکاتی دیده می شود که هیچگاه با نفس مراسم و هدف این عزاداری ها همسو  نبوده و همین تضادها باعث دوگانگی و بعضا ایجاد شبهاتی خواهد شد که اگر هر چه زودتر جلوی این مراسمات انحرافی گرفته نشود اثرات بسیار جبران ناپذیری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

 

مستند آسیب شناسی مداحی توسط 31 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

==================================================

مستند عجایب هفت گانه

مستند عجایب هفت گانه

 

آیا با عجایب هفت گانه جهان آشنا هستید؟ آیا می دانید این عجایب در کجای دنیا و در کدام کشور ها واقع شده اند؟امروز می خواهیم در یک مجموعه با نام مستند عجایب هفت گانه به شما تمام این مکان ها را نشان دهیم و شما را با این زیبایی ها بیشتر آشنا کنیم.

در زیر لیست از این مکان های عجیب تهیه کرده ایم:

۱- معبد آرتمیس در افوسوس (ترکیه )۲- مجسمه زئوس ۳- مقبره هالیکارناسوس در ترکیه ۴- فانوس الکساندریا ۵- مجسمه عظیم الجسه رودس در یونان ۶- باغهای معلق بابل در عراق ۷- اهرام مصر (هرم خوفو)

با خرید مستند فوق و تماشای ان خواهید دید که این مکان ها هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فردی بوده اند و به همین خاطر در این لیست قرار گرفته اند.مثلا معبد آرتمیس که در ترکیه واقع شده است دارای ۱۰۰ ستون مرمری می باشد که هر کدام دارای ارتفاع ۱۵ متری هستند.بنای فوق در ۶۰۰ سال قبل از میلاد ساخته شده است و خدود ۵۵۰ سال قبل از میلاد نیز در آتش سوخته شد.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم اورده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازیزد.

 مستند عجایب هفت گانه

درباره  مجسمه رئوس نیز باید بدانید که این مجموعه به عنوان خدای یونان در المپیا به عنوان یکی از عظیم ترین مجسمه های جهان به شمار می رود.این اثر نیز در ۴۵۰ سال قبل از میلاد ساخته شد.بدن این مجسمه از عاج فیل ساخته شده است و ردا و ریش ان از طلا.این اثر ارتفاعش چنان بود که با سقف معبد زئوس برخورد می کرد . فیدیاس با این کار می خواست اقتدار و نیرومندی زئوس را نشان دهد.

 مستند عجایب هفت گانه شما را به نقاطی خواهد برد که تاکنون حتی انجا را در عکس ها هم مشاهده نکرده اید.سفری پر از رمز و راز و هیجان را با تماشای این مستند زیبا دنبال خواهید کرد.

 

مستند عجایب هفت گانه توسط 54 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

=================================================

مستند زندگی چگونه آغاز شد

مستند زندگی چگونه آغاز شد

 

بیش از ۵ میلیارد سال است که از عمر کره زمین می گذرد.در آن زمان زمین محیطی خشن و حشتانک بود.همه جا پوشیده از گازهای سمی و مواد مذاب بود.بعد از آن دوران تغییرات بسیاری در زمین ایجاد شد و به محیطی برای زندگی بشر تبدیل شد.خورشید در ۵ میلیارد سال قبل به اندازه الان قوی و پر انرژی نبود.نور رسیده از ان به زمین بسیار ضعیف بود.این مجموعه با نام مستند زندگی چگونه آغاز شد به بیان  تمام جزئیات می پردازد.اینکه این پیداش و راز های آفرینش از کجا و چگونه شروع شد و چه فرایند هایی صورت گرفته تا الان شاهد چنین محیطی هستیم.

 

مستند زندگی چگونه آغاز شد

در ۶۰۰ میلیون سال پیش بود که زمین مورد هجوم کهکشان ها اجرام فضای قرار گرفت و هر لحظه آسیب های زیادی به سرتاسر ان می رسید.اما اکنون دیگر شاهد هیچ گونه از این موارد نیستیم.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  امکان خرید مستند فوق را برای شما علاقه مندان فراهم آورده است و براحتی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و بعد سفارش خود را ثبت نمایید و زمانیکه کالا را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

پس اگر میخواهید تا با رازهای آفرینش زمین بیشتر آشنا شوید و بدانید که آغاز حیات و زندگی از کجا و چگونه بوده است به شما پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه این مستند به جواب تمام سوال های خود در این زمینه برسید.

 

مستند زندگی چگونه آغاز شد توسط 18 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ ,

========================================================

مستند ذهن فرای ماده

مستند ذهن فرای ماده

 

حتما تا به حال شنیده اید که بعضی افراد با قدرت ذهن خود می توانند اجسام را جا به جا نمایند.امروز برای شما یک مجموعه بسیار زیبا با نام مستند ذهن فرای ماده را اماده کرده ایم تا بدین وسیله با رازهای بیشتری در این باره آشنا شوید.این مستند فقط بروی تکان دادن اجسام بوسیله قدرت ذهن بحث می کند و پرده از قدرت بی منتهای ذهن آدمی بر می افکند.آیا می دانید که ذهن شما در هنگام خواب ۹۹ درصد ان فعال خواهد شد.این یک مستند واقعی است و هیچ گونه شعبده بازی و حقه ای در آن به کار نرفته است.

شما با خرید مستند فوق و بعد از تماشای آن خواهید فهمید که چگونه:

انجام این کار ها ممکن خواهد بود.

نحوه تاثیر پذیری مغز چگونه است؟

 

 در مستند فوق شخصی را خواهید دید که دارای نیروی عجیبی بود و می توانست با نیروی نگاه خود قاشق را بشکند.شما با این فرد بیشتر آشنا خواهید شد.او تعریف خواهد کرد که چگونه متوجه نیروری درونی خود شد و چگونه این نیرو را از دست داد.

مستند ذهن فرای ماده به شما نشان خواهد داد که قدرت ذهن را دست کم نگیرید.ما برای همه علاقه مندان به دیدن مستند های ماورا طبیعه امکان خرید پستی این مجموعه را فرراهم آورده ایم.و شما راحتی می توانید سفار خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

مستند ذهن فرای ماده توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5


برچسب:
٬ ,

========================================================

خرید مستند بیگانگان

خرید مستند بیگانگان

 

همیشه در ذهن بشر این سوال وجود داشته است که آیا به جز انسان ها و حیوانات موجودات دیگری هم در این جهان  زندگی می کنند؟ آیا این همه کهکشان هاو سیارات خالی از سکنه هستند؟علت این همه آفرینش پهنه هستی چیست؟برای بسیاری از محققان باور این موضوع که ما تنها موجودات جاندار این جهان هستی باشیم بسیار مشکل است.آنها بر این باورند که حتما موجوداتی دیگر به غیر از انسان ها نیز در این هستی وجود دارند.

یکی از دانشمندان با نام فردریک بر این باور است که حتما موجوداتی به غیر ما انسان ها وجود دارند.او با تلسکوپ های عظیم فضایی دست به اکتشافات بزرگی می زند.شما مشاهده خواهید کرد که او چیز های تازه ای را پیدا کرده و حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد.در این مستند خواهید دید که رازهای بسیاری بر ملا خواهند شد و می فهمید آنچه تا به حال از هستی می دانستید بسیار ناقض و کم بوده است.

 

خرید مستند بیگانگان

با خرید مستند فوق و تماشای آن حسی عجیب در شما بیدار می شود که گویی تا به حال آن حس را تجربه نکرده اید.مستند بیگانگان می خواهد به شما بگوید که تنها شما نیستید که در این دنیا زندگی می کنید و موجوداتی دیگر نیز وجود دارند.

سوالی که برای هر کس پیش می آید این است که این موجودات فضایی و یا همان بیگانگان چه شکلی هستند؟ آیا انها هم مانند انسان ها دو چشم دارند؟

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم اورده است و براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آن را به مامور پست بپردازیزد.

 خرید مستند بیگانگان توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

=====================================================

خرید اینترنتی مستند حشرات

خرید اینترنتی مستند حشرات

 

خرید اینترنتی مستند حشرات امروز برای شما علاقه مندان به مستند حیات وحش یکی از زیبا ترین و جدید ترین کارهای این بخش را قرار داده ایم.مستند حشرات نام این محصول می باشد.حشرات به عنوان بزرگترین گروه از بند پایان به شمار می آیند و ا به حال حدود یک میلیون گونه از این نوع بند پایان کشف شده است.جالب است بدانید که قدمت حشرات حتی از دایناسور ها هم بیشتر بوده و بیش از ۴۰۰ میلیون سال پیش نیز این موجودات وجود داشته اند.مستند حشرات دارای تصاویری بی نظیر و با کیفیت فوق العاده بالایی هستند که شما را شگفت زده خواهند کرد.انواع و اقسام مختلف حشراتی که تا کنون حتی به چشم هم ندیده اید را در این مجموعه مستند مشاهده خواهید کرد.

با خرید مستند فوق و تماشای ان پی به پیچدگی بیشتر زندگی حشرات خواهید برد.

 

خرید اینترنتی مستند حشرات

نحوه زندگی کردن بسیاری از حشرات در این مجموعه بررسی می شود و شما بیشتر با زندگی این موجودات آشنا خواهید شد.بدن همه حشرات از سه قسمت تشکیل شده است:

سر-سینه-شکم

معمولا اکثر حشرات دارای شش پا و دو شاخک بوده و برخی بال دار و اکثرا بدون بال می باشند.در زیر درباره چند حشره اطلاعاتی را نوشته ایم که خالی از لطف نیستند:

همه شما تا به حال زنبور عسل را از نزدیک دیده اید.این حشره از موجودات بسیار مفیدی است که حدود ۱۵۰ میلیون سال پیش نیز زندگی می کرده است.در ان دوران زنبورها به صورت انفرادی زندگی می کرده اند و هر کدام لانه ای جدا برای خود داشته اند.و سال ها طول کشیده است که آنها به زندگی اجتماعی روی آورده اند و در نهایت منجر به ساخت لانه های انبوه در کنار یکدیگر شده اند.

مارکت سنتر ۲۴ شما رادعوت به دین این مستند زیبا از حشرات می کند.کیفیت پخش فوق العده عالی

خرید اینترنتی مستند حشرات توسط 42 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

===================================================

خرید مستند مولانا

خرید مستند مولانا

 

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با یک مستند بسیار زیبا درباره مولانا.در این مستند پرده از رازهای این عارف بزرگ برداشته خواهد شد و شما بیشتر با شخصیت و خصویات مولانا آشنا خواهید شد.محققینی که در این مستند کار می کنند معتقد هستند که نه تنها مولانا بلکه هر فردی دارای یک راز می باشد که این راز در درون قلب او جای گرفته است.این سر حتی برای خود آن طرف نیز پنهان است و جز با ریاضت و عمل و رفتار نیک از آن نمی تواند مطلع شود.مولانا معتقد بود که انسان ها هنوز در حال تکامل هستند آنها آفریده شده اند تا کامل و بالغ و متعالی شوند.

با خرید مستند فوق و تماشای آن دید تازه ای به بعضی از حقایقی زندگی خواهید یافت.از نظر او انسان کامل نه ب معنی این که شخصیت انسانی او پایبند به اخلاق و سرشار از عشق باشد.بکه او حتی معتقد است تا زمانیکه نفس وجود دارد فکر داشتن چنین خصوصیاتی به صورت کامل محال می باشد.

 

خرید مستند مولانا

زیرا که نفس هیچ وقت نمی تواند بیشتر از منافع خود را ببینید و جز آن راهی را بلد نیست و انسان کامل بودن یعنی پا را فراتر از آن گذاشته و از نفس جدا شود.مستند مولانا حقایقی را برای شما بازگو می کند که شاید تا به حال برایتان حتی وجود خارجی هم نداشته اند.شما را با جهانی دیگر و زندگی دیگر آشنا می کند.حالا با دیدن این مستند راه های دیگری هم برای شما گشوده شده و این شما هستید که باید راه خود را انتخاب نمایید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم اورده است و براحتی می توانید ابتدا سفار ش خود را ثبت نموده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید مستند مولانا توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:

٬ ,

========================================================

خرید مستند ساحره

خرید مستند ساحره

 

تا کنون درباره جادوگران و ساحره ها چیزی شنیده اید؟ ساحره به زنانی می گویند  که در جادوگری تبحر داشته و اسرار باستان را می دانند.در داستان ها آمده است که ساحره ها سوار بر جاروی چوبی خود می توانستند از این سو به ان سو حرکت کنند.امروز برای شما یک مستند بسیار زیبا را تدارک دیده ایک که به راز های سوزانده شدن هزاران ساحره در اروپا اشاره می کند.مستند ساحره یکی از مجموعه برنامه هایی است که به زندگی جادوگران پرداخته و به دنبال حقیقت های پنهان زندگی آنان می باشد.

همه چیز هایی که از ساحره ها می دانیم امروز بیشتر از اینکه به واقعیت نزدیک باشد شبیه یک داستان و یا افسانه می ماند.اما از طرفی با وجود یک سری مدارک تاریخی به راحتی هم نمی توان همه چیز را انکار کرد و چشم را بر همه چیز بست.با خرید مستند فوق و تماشای آن خواهید فهمید که کدام مطلب راجع به ساحره ها حقیقت داشته و کدام افسانه ای بیش نبوده است.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما عزیزان فراهم آورده است و راحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازیزد.

 

خرید مستند ساحره

مستند ساحره با کیفیتی عالی و به صورت زیر نویس فارسی برای شما علاقه مندان تهیه و تدارک دیده شده است.

زنان حقیقی پشت افسانه ساحره چه کسانی هستند؟

این آدمهای داری نیروی خارق العاده چه کسانی هستند؟

از کجا می ایند؟ چه می کنند و آیا الان هم وجود دارند؟

تمام این سوالات در این مستند زیبا مشخص خواهد بود

با ما همراه باشید

مارکت سنتر ۲۴ برای اولین بار مستندی درباره جادگران را به صورت خرید اینترنتی به سراسر کشور ارائه می دهد.همین الان می توانید براحتی سفارش خود را ثبت نمایید و به تماشای این مستند بی نظیر بپردازیزد.

 

خرید مستند ساحره توسط 35 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

=========================================================

خرید مستند اسرار علوم خفیه

خرید مستند اسرار علوم خفیه

 

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم نیرو هایی وجود دارند که به ماورا طبیعه مشهور هستند.عواملی که بسیاری از افراد فقط نامی از انها شنیده اند و شاید برای بسیاری دیگر نیز غیر قابل باور باشد.عده ای معتقد هستند که سرنوشت  همه انسان ها را بوسیله نیرو های ماروایی می توان تغییر داد.امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قصد داریم تا یک مستند زیبا در این باره برای شما علاقه مندان قرار دهیم.نام این مجموعه مستند اسرار علوم خفیه می باشد.

یکی از موضوعاتی که در این مستند مورد بررسی قرار می گیرد این است که آیا می توان از راه دور با نیرو های  متا فیزیکی  بروی اشخاص تاثیر گذاشت؟ در این فیلم شاهد خواهید بود که عده ای ادعا می کنند می توانند با استفاده از نیرو های متافیزیک بروی اجسام و اشخاص تاثیر گذار باشند.

 خرید مستند اسرار علوم خفیه

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم از انرژی بوجود امده است و کلا همه چیز و همه کس در آن به نوعی انرژی محسوب می شوند.می خواهیم با این ذهنیت به تماشای مستند فوق بنشینیم و بدانیم که هرگز  انرژی از بین نمی رود و فنا ناپذیر است.ممکن است از نوعی به نوع دیگر تبدیل شود اما هرگز نابود نخواهد شد.

سوالی که اکنون مطرح می شود این است که این همه انرژی چگونه تولید می شود و سر منشا اصلی آن از کجا بوده است؟ دانشمندی چون اسحاق نیوتن چگونه از متافیزیک استفاده می کرد؟

مسیر تعالی دنیا آیا  با تبدیل شدن یک انرژی زیاد میسر است؟ مرگ  را می توان نوعی تبدیل انرژی در نظر گرفت؟

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ خرید مستند فوق راب رای همه علاقه مندان به مسائل متافیزیک و ماورایی پیشنهاد می کند و همچنین امکان خرید پستی آنرا در فروشگاه خود فعال ساخته است.ابتدا سفارش دهید و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 خرید مستند اسرار علوم خفیه توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ ,

========================================================

خرید مستند راز موسی

خرید مستند راز موسی

 

در میان همه مستند هایی که تا به امروز به شما عزیزان معرفی کرده ایم مستند راز موسی به نوعی با همه آنها متفاوت تر بوده و از همین رو پیشنهاد می کنیم که حتما برای یک بار هم که شده به تماشای آن بنشینید.در این مستند زیبا خواهید دید که چگونه دانشمندان راز موسی را کشف می کنند و به حقایق ان پی خواهند برد.شما در این مجموعه بخشندگی را از خدا خواهید اموخت. و پی خواهید برد که دلیل قدرت مطلق خدواند بخشندگی آن است.ما می خواهیم از این سو پلی بزنیم به دنیای مادی  افراد و بگوییم که اگر به دنبال قدرت هستید باید ابتدا  بخشندگی از صمیم قلب را یاد بگیرید.باید به درکی عمیق برسید که چگونه با بخشش می توان چیز های بیشتری را بدست آورد.

خرید مستند راز موسی

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ نیز خرید مستند فوق رابرای همه علاقه مندان به آن پیشنهاد می کند و امکان خرید پستی  این مجموعه را برای شما عزیزان فراهم آورده است.کافیست تا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مستند جذاب پسر بچه ای ۱۲ ساله تمام مالش را میبخشد و مدرسه میسازد ، درست همان کاری که موسی کرد از همه چیزش گذشت و به سمت فرعون حرکت کرد تا به مردم خدمت کند . سرگذشت موسی معلوم شد ، حالا سرنوشت این پسر را ببینید که چی میشود،مارکت سنتر ۲۴ همیشه سعی کرده است تا با محصولاتی خاص و منحصر به فرد بتواند رضایت شما مشتریان عزیز را بر اورده نماید.امیدواریم از دیدن این مستند زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

خرید مستند راز موسی توسط 24 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 121